Sportmenedzsment műhely

Cél

A műhelyfoglalkozás célja, hogy a marketinghez, menedzsmenthez és kommunikációhoz kapcsolódó  alapszak képzésén elsajátított elméleti és módszertani ismereteket kibővítsük, és azokat gyakorlati foglalkozásokkal és esettanulmányokkal elmélyítsük.

Megvalósítás

A megadott hat témakör két félévet ölel át, félévente 3-3 témakör feldolgozása történik összesen félévente három alkalommal. A tagok önállóan feldolgozzák az előre kiadott, illetve a témakörhöz tartózó szakirodalmat, amit tanári felügyelet és útmutatás mellett közösen átbeszélnek és egyeztetnek minden szeminárium alkalmával.

Követelmények

A félév végén valamennyi tagnak egy saját maga által kiválasztott témából prezentációt kell tartania, mely akár egy TDK dolgozat alapja is lehet.

Témák

  • Értékmenedzsment
  • Marketingstratégiák és tendenciák bemutatása
  • Kommunikációs csatornák
  • Kommunikációs trendek és hatásfokaik
  • Marketing és kommunikáció kapcsolata a sport területén
  • Motivációkutatás
  • Teljesítmény és versenyhelyzet kapcsolatainak elemzése

Frissítés dátuma: 2019.11.11.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.