Sportmenedzsment műhely

Cél

A műhelyfoglalkozás célja, hogy a marketinghez, menedzsmenthez és kommunikációhoz kapcsolódó  alapszak képzésén elsajátított elméleti és módszertani ismereteket kibővítsük, és azokat gyakorlati foglalkozásokkal és esettanulmányokkal elmélyítsük.

Megvalósítás

A megadott hat témakör két félévet ölel át, félévente 3-3 témakör feldolgozása történik összesen félévente három alkalommal. A tagok önállóan feldolgozzák az előre kiadott, illetve a témakörhöz tartózó szakirodalmat, amit tanári felügyelet és útmutatás mellett közösen átbeszélnek és egyeztetnek minden szeminárium alkalmával.

Követelmények

A félév végén valamennyi tagnak egy saját maga által kiválasztott témából prezentációt kell tartania, mely akár egy TDK dolgozat alapja is lehet.

Témák

  • Értékmenedzsment
  • Marketingstratégiák és tendenciák bemutatása
  • Kommunikációs csatornák
  • Kommunikációs trendek és hatásfokaik
  • Marketing és kommunikáció kapcsolata a sport területén
  • Motivációkutatás
  • Teljesítmény és versenyhelyzet kapcsolatainak elemzése
Legutóbbi frissítés: 2022. 11. 23. 15:05