Cél
A műhelyfoglalkozás célja, hogy a marketinghez, menedzsmenthez és kommunikációhoz kapcsolódó alapszak képzésén elsajátított elméleti és módszertani ismereteket kibővítsük, és azokat gyakorlati foglalkozásokkal és esettanulmányokkal elmélyítsük.
Megvalósítás
A megadott hat témakör két félévet ölel át, félévente 3-3 témakör feldolgozása történik összesen félévente három alkalommal. A tagok önállóan feldolgozzák az előre kiadott, illetve a témakörhöz tartózó szakirodalmat, amit tanári felügyelet és útmutatás mellett közösen átbeszélnek és egyeztetnek minden szeminárium alkalmával.
Követelmények
A félév végén valamennyi tagnak egy saját maga által kiválasztott témából prezentációt kell tartania, mely akár egy TDK dolgozat alapja is lehet.
Témák
- Értékmenedzsment
- Marketingstratégiák és tendenciák bemutatása
- Kommunikációs csatornák
- Kommunikációs trendek és hatásfokaik
- Marketing és kommunikáció kapcsolata a sport területén
- Motivációkutatás
- Teljesítmény és versenyhelyzet kapcsolatainak elemzése
Legutóbbi frissítés:
2022. 11. 23. 15:05